Bestellen

Bestelling plaatsen

Hulp bij het bestellen

Bij het bestelproces van Tuinmeubelstore is geprobeerd om alles zo overzichtelijk mogelijk te maken. Hieronder staat stap voor stap het bestelproces. Het bestelproces bestaat uit twee stappen: de winkelwagen en het afrekenen. Kom je er niet uit? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

De winkelwagen
Stap 1: Plaatsen van het artikel in de winkelwagen
Heb je het gewenste artikel gevonden, klik dan op de 'In winkelwagen' knop om dit artikel naar jouw winkelwagen te verplaatsen. Ga naar de winkelwagen door op de knop 'Naar kassa en afrekenen' te klikken. Wil je nog verder winkelen? Klik dan op de knop 'Verder winkelen'. Je kunt later weer op de winkelwagen klikken. 
Tuinmeubelland in winkelwagen plaatsen
Klik nogmaals op 'Naar kassa en afrekenen' of 'Verder winkelen'. 
Verder winkelen
Stap 2: Jouw winkelwagen 
Je komt nu terecht in een overzicht van jouw winkelwagen. Je hebt dan de volgende mogelijkheden:

  1. Overzicht van de artikelen in je winkelwagen
  2. Je winkelwagen leeg maken, bij te werken of verder winkelen
  3. Het totale bedrag van je bestelling

Afrekenen van je bestelling 'Doorgaan naar kassa'Winkelwagen

Het afrekenen
Ben je klaar met winkelen, klik dan op 'Doorgaan naar kassa' en je kunt daar je bestelling afronden. 

Stap 1: Factuuradres
Hier kun je je adresgegevens invullen.

  • Heb je eerder een bestelling geplaatst en een account aangemaakt? Dan kun je hier inloggen door bovenaan op 'Log in' te klikken.
  • Heb je nog geen account, vul dan je adresgegevens in. Je kunt een account aanmaken door het hokje voor 'Maak een account aan voor je volgende bezoek' aan te vinken. Vul nu je wachtwoord in. 

Het aanmaken van een account is niet verplicht.

Wil je je bestelling op een ander adres laten leveren dan je factuuradres? Dat is geen probleem. Vink 'Verzenden naar hetzelfde adres' uit. Er komt dan een nieuw adresveld tevoorschijn waar je het gewenste afleveradres in kunt vullen. 

 Factuuradres toevoegen
Stap 2: Verzending
Je ziet bij je bestelling of er verzendkosten in rekening worden gebracht. Meer informatie vind je op de verzendkosten pagina. Bij 'Service' zie je informatie over het verpakkingsmateriaal. Lees meer informatie op de pagina bezorgen – of afhalen onder het kopje servicelevering. 

Voorkeur leverdatum
Bij leverdatum kun je een gewenste bezorgdag aangeven:

  • Geplande bezorgdag - Vaak kun je in het afrekenscherm een bezorgdag kiezen voor de levering van je order. Je kunt er vanuit gaan dat je order op die dag geleverd wordt, mits je geen tegenbericht krijgt. Bij levering van grote producten (zoals een loungeset) geldt: Op de avond voor de levering van je tuinmeubel ontvang je een bevestiging e-mail van onze transporteur 'Hoekstra'. Vermeld daarom een correct e-mailadres en een kloppend telefoonnummer. 
  • Levertijd in overleg - Staat er 'levertijd in overleg' bij één van de producten? Dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak. 
  • Extra bezorgdag - Woon je op de Waddeneilanden, in Zeeuws-Vlaanderen, België of Duitsland? Dan rekent Tuinmeubelstore.nl een extra bezorgdag. Tuinmeubelstore.nl neemt contact met je op voor een nieuwe afspraak wanneer er niet op de door jouw gekozen datum geleverd kan worden.

Heb je vragen over het bezorgen, afhalen, levertijd of betaling? Bekijk dan de informatie die gegeven wordt in het bestelproces. 
Afleverdatum kiezen

Stap 3: Betaling
Heb je een gewenste bezorgdag uitgekozen? Dan kun je daarna de gewenste betaalwijze aanvinken. Je kunt hierbij kiezen uit de volgende betaalmethodes: 

  • iDeal (TIP)
  • Mastercard
  • Visa
  • Betalen bij ontvangst
  • PayPal
  • Mistercash
  • GiroPay
  • Sofort e-banking
  • AfterPay

Stap 4: Bestelling afronden en controleren
Heb je je bestelling gecontroleerd en de algemene voorwaarden geaccepteerd? Dan kun je op 'Afrekenen' klikken. Je gaat nu naar een beveiligde betaalomgeving van jouw opgegeven betaaloptie. 

Heb je een waardebon en wil je deze inwisselen? Klik dan op het hokje 'Ik heb een waardebon' en vul de code van je waardebon hier in. Heb je nog vragen over het inwisselen van een waardebon? Ga dan naar de pagina over een waardebon inwisselen.

Als je klaar bent met je bestelling dan krijg je een bevestigingsmail met daarin jouw ordernummer. Kleine bestelling verstuurd Tuinmeubelstore.nl met een Nederlandse pakketdienst. Voor grote producten (zoals een loungeset) geldt: Op de avond voor de levering ontvang je een bevestigingsmail van onze transporteur ‘Hoekstra’. Vermeld daarom het juiste e-mailadres en het juiste telefoonnummer. 

Meer informatie over het verzenden van bestellingen kun je vinden op de tarieven en levertijden pagina.

Bestelling afronden

Bestelling wijzigen

Bestelling wijzigen

Heb je je bestelling geplaatst bij Tuinmeubelstore.nl en wil je toch iets wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op zodat je je wijziging kan doorgeven. 

Bestelling annuleren

Bestelling annuleren

Als je je bestelling wilt annuleren, kun je het beste zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met de klantenservice zodat je bestelling wordt geannuleerd. 

Problemen bij bestelling

Problemen bij bestellen

Tuinmeubelstore.nl heeft er alles aan gedaan om het bestelproces zo makkelijk mogen te maken, zodat iedereen een bestelling kan plaatsen. Kom je er niet uit met je bestelling, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.